Dova za otklanjanje brige i tuge!

 Bismillahi - r - Rahmani - r -Rahim!


Neka Si slavljen Vječiti Allahu, koji Si objavio Kur'an u kojem se nalaze ove riječi:

"Hvaljen neka je Allah, koji je od nas tugu odstranio, Gospodar naš, zaista mnogo prašta i blagodaran je ..."


Dragi Allahu, molim Te ovom dovom, kojom Ti se molio Alejhisselam:
"Gospodaru, Tebi se utječem da me sačuvaš od brige i tuge, da me sačuvaš od nemoći i lijenosti, da me sačuvaš od straha, da me sačuvaš od dugova i od ljudi da mi zlo ne nanesu."

Allahu, sačuvaj me strašne tuge i brige užasne! Ya Rabbi, ne dozvoli da mi se ove dvije nezgode dese, jer se podnose teško. Gospodaru, Ti najbolje odstranjuješ brige i tuge, pa otkloni ih i od mene.

Allahu, sačuvaj me od velike žalosti, škrtosti i straha, i od svega što će mi otežati moj život!

Amin!

Svemoćni Allahu, dovu mi ukabuli, najiskrenije Te molim!

Hvala Ti, Allahu, Gospodaru svjetova!

El - Fatiha!

Primjedbe