Dova je najdjelotvorniji lijek

 
Bismillah ir-Rahman ir-Rahim 

Dova je najbolji lijek. Ona uklanja, liječi i suzbija nevolje. Sprječava pojavu problema, uklanja ih i olakšava kada se već dese. Ona je oružje vjernika, kao što Hakim u svome Mustedreku prenosi od ‘Alije b. Ebi Taliba  da je Božiji Poslanik, s.a.w.s.,  rekao: "Dova je oružje vjernika, okosnica vjere, i svjetlo nebesa i Zemlje".


Prenosi se od Ebu Malika el-Ešdžaija, koji kaže da je njegov otac čuo Božijega Poslanika, a.s., kad mu je došao jedan čovjek i upitao ga:
- Božiji Poslaniče, šta ću reći kad htjednem moliti svoga Gospodara?
- da kaže:
"Reci: - Bože moj, Ti meni oprosti, smiluj mi se, zaštiti me i opskrbu mi dadni!" - pa je spojio četiri prsta, osim palca. "To će ti obuhvatiti i ovaj i budući tvoj svijet!"


Primjedbe