Dova za otklanjanje straha, nesanice, nemira, tuge i potištenosti


Allāhumme rabbes-semāvātis-seb‘i ve mā ezallet ve rabbel-erādīne ve mā eкallet ve rabbeš-šejātīne ve mā edallet kun lī džāren min šerri ħalкike kullihim džemī‘ā en jefruta ‘alejje eĥadun minhum ev en jebgā ‘alejje ‘azze džāruke ve dželle senāuke ve lā ilāhe gajruke.

“Allahu moj, Gospodaru sedam Nebesa i onoga što ona prekrivaju, Gospodaru zemalja i onoga što one nose, Gospodaru šejtana i onih koje oni zavedu na krivi put, budi mi zaštitnik od zla svakog Tvoga stvorenja, da me neko od njih ne savlada ili da mi ne učini nepravdu, Tvoja zaštita je nenadmašna, a ugled uzvišen i nema boga osim Tebe.”

Primjedbe

  1. Koje sure da ucim za moju cerku ona je beba I ne cuje ispala he test. Pomozite molim vas

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Selam!
      Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao:
      "Ko bude imao kakvu želju ili potrebu kod Allaha, dž. š., ili kod nekog od ljudi, neka lijepo uzme abdest, potom neka klanja dva rekata, a onda nakon zahvale Allahu, dž. š., i salavata na Poslanika, s.a.v.s, neka prouči:
      'Nema boga osim Allaha blagog i plemenitog. Slava Allahu, Gospodaru Prijestolja velikog. Hvala Allahu, Gospodaru svjetova. Ja Te molim da mi omogućiš činjenje djela kojima ću postići Tvoju milost i koja će mi garantovati Tvoj oprost, izobilje svakog dobra, sigurnost i spas od svakog zla. Ne ostavi mi nijedan grijeh a da ga ne oprostiš, niti ijednu brigu a da je ne otkloniš, niti ijednu želju i potrebu, koja je u okviru Tvoga zadovoljstva a da je ne ispuniš, o Najmilostiviji! '

      Izbriši

Objavi komentar