Vrijednost dove

Vrijednost dove:


Uzvišeni Allah, dž.š., kaže: "A kada te robovi Moji za Mene upitaju, Ja sam, sigurno blizu: odazivam se molbi molitelja kad Me zamoli. Zato  neka oni pozivu Mome udovolje." ( Bekare, 186)

I kaže: "Molite se ponizno i u sebi Gospodaru svome, ne voli On one koji se previše glasno mole." (A'raf, 55)

I kaže: "Gospodar vaš je rekao:  " Pozovite Me i zamolite, Ja ću vam se odazvati! Oni koji iz oholosti neće da Mi se klanjaju - ući će, sigurno, u džehennem poniženi." (Mu'min, 60)

I kaže: "Reci: - Zovite: 'Allah' ili zovite: 'Milostivi', a kako Ga god budete zvali, Njegova su imena najljepša." (Isra, 110)

Nu'man b. Bešir prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Doista je dova ibadet! - a zatim je proučio: "Pozovite Me i zamolite, Ja ću vam se odazvati!"

I kaže: "Dova je srž ibadeta (robovanja)"

Poslanik, s.a.w.s., kaže: "Tražite od Allaha Njegove blagodati, jer Allah voli da Ga se moli i traži od Njega, a najbolji ibadet je čekati razgalu ( udovoljenje molbi)"

Primjedbe