Kruna pokajanja (sejjidul-istigfar)

Kruna pokajanja (sejjidul-istigfar)


Allahov Poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, je rekao: "Kruna pokajanja jeste da musliman izgovori riječi:

Allahumme En te Rabbi la ilahe illa Ente, halakteni ve ene 'abduke, ve ene 'ala 'ahdike ve va'dike mesteta'tu,e'iizu bike min šerri ma sana'tu, ebu'u leke bi ni'metike 'alejje ve ebii'u bi zenbi fagfir li, fe innehii la fagfiruz-zuniibe illa Ente.

'Moj Allahu, Ti si moj Gospodar, nema drugog boga osim Tebe. Ti si me stvorio, a ja sam Tvoj rob. Ja nastojim, koliko mogu, ispuniti svoje obećanje i zavjet Tebi dat. Kod Tebe tražim zaštitu od zla onoga što sam uradio. l priznajem Tvoje blagodati prema meni, kao i grijehe koje sam počinio, pa mi ih oprosti, jer grijehe niko ne prašta osim Tebe, slavljen neka si Ti!"'

Ovu divnu dovu Allahov Poslanik, sallallahu 'alej hi ve sellem, naziva sejjidul-istigfar - krunom pokajanja i prvakom među dovama. Ko izgovori ovu dovu ujutro, pa bude suđeno da u tom danu umre, ući će u Džennet, a onaj , ko ovu dovu izgovori navečer, pa bude suđeno da umre u toj noći, bit će uveden u Džennet. Divna li je ovo dova i divna je počast ukazana onome ko je uči!

Primjedbe