Dova za zdravlje!

Dovu za zdravlje bilježi Ebu Davud od Abdurrahman ibn ebi Bekr, r.a., da je spomenuo svom ocu Ebu Bekru, r.a.:
 
"Čujem te svaki dan da učis dovu:




"Allahumme 'afini fi bedeni, allahumme 'afini fi sem'i, Allahumme 'afini fi besari, Allahumme inni euzu bike minel kufri vel fekri vel hem, Allahumme inni euzu bike min azabil kabr, la ilahe illa ente."

tri puta ujutro i naveče", na šta je rekao Ebu Bekr, r.a.: 'Čuo sam Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve selleme, da uči ovu dovu, a ja volim da slijedim njegov sunnet".


Dova bi u prevodu značila:


"Gospodaru podari mi zdravo tijelo, Gospodaru podari mi zdrav sluh, Gospopdaru podari mi zdrav vid, Gospodaru utječem se Tebi od kufra, siromaštva i brige, Gospodaru utječem se tebi od kazne u kaburu, nema Boga osim Tebe."

Primjedbe