Dova!

O Uzvišeni! Tvoju srdžbu može otkloniti samo Tvoja blagost, a samo skrušeno obraćanje Tebi može spasiti od Tvoje srdžbe, pa podari mi, Allahu moj, izlaz, moći kojom oživljavaš mrtvo na zemlji i ne isrcpi me brigom da bi mi dovi udovoljio i pokazao mi Tvoj odgovor! Učini me da osjetim okus Tvoga oprosta do kraja moga života! Ne dozvoli da neprijatelj uživa u mome porazu, ne daj mu vlast nadamnom i ne omogući mu da me ubije!                          
Allahu moj! Ako me Ti uniziš, ko me može uzdići; ako me Ti uzdigneš, ko me može uniziti; ako me Ti upropastiš, ko je taj ko se Tebi može suprotstaviti u vezi Tvoga roba ili Te upitati nešto u vezi njega?! A ja zasigurno znam da u Tvojoj odredbi nema nepravde, niti u Tvojoj srdžbi ima hitnje, jer hiti samo onaj koji se boji da će vrijeme proći, i silu, i nepravdu koristi samo onaj koji je slab, a Ti, Allahu moj, daleko Si iznad svega toga. 

Allahu moj! U Tebe utočište tražim, pa, utočište mi daj! Od Tebe zaštitu tražim, pa, daruj mi zaštitu Tvoju; od Tebe opskrbu tražim, pa, podari mi opskrbu; u Tebe se uzdam, pa budi mi dovoljan; od Tebe podršku protiv neprijatelja tražim, pa, podršku mi daj; od Tebe pomoć tražim, pa, pomoć mi pruži; od Tebe oprost tražim, Allahu moj, pa, oprosti mi! 

Amin!

Primjedbe